.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نعیمی اعتبارنامه نمایندگی آستارا را تحویل گرفت

صفر نعیمی نماینده منتخب مردم آستارا در مجلس نهم اعتبارنامه خود را از فرماندار این شهرستان دریافت کرد.


به گزارش  شمال نیوز به نقل از فارس مراسم اهدای اعطای اعتبارنامه صفر نعیمی نماینده منتخب مردم آستارا در مجلس نهم در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

نعیمی در این مراسم با قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدال افتخاری ما نوکری مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان آستارا و ولایت مطلقه فقیه است.

وی با اشاره به اینکه پس از ورود به مجلس شورای اسلامی به تمام تعهدات خود برای خدمتگزاری به مردم عمل می‌کنم، افزود: اگر خداوند توفیق دهد با همکاری تمام مسئولان در خدمت مردم شهرستان آستارا خواهم بود.

نماینده منتخب مردم آستارا در مجلس نهم از همکاری و تلاش‌های اعضای هیئت اجرایی،نظارت و ستاد انتخابات این شهرستان به دلیل برگزاری انتخابات خوب و پرشور قدردانی کرد.

فرماندار آستارا نیز پس از اهدای اعتبارنامه نماینده منتخب مردم آستارا در مجلس نهم در سخنانی تعامل و همکاری مسئولان شهرستان را از جمله شرایط توسعه و پیشرفت شهرستان عنوان کرد.

کیوان اسدپور افزود: با ابلاغ اعتبارنامه یک نماینده از طرف وزارت کشور بحث انتخابات و رقابت بین کاندیداها خاتمه یافته و رفاقت‌ها آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام مسئولان وظیفه خدمتگزاری به مردم را دارند، تصریح کرد: مسئولان باید با جان و دل در اختیار مردم فهیم و مومن شهرستان باشند.

این مسئول آگاه‌سازی و روشنگری رسانه‌ها و مطبوعات را عامل مهمی برای فراهم کردن حضور مردم در انتخابات و گرم‌تر شدن تنور آن در شهرستان دانست و بیان داشت: امیدواریم در سال جدید تعامل و همکاری بین مسئولان و رسانه‌ها با مردم تداوم یابد و سال پر خیر و برکتی را در آستارا شاهد باشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.